Административен мениджър
Вярваме, че топлината е основен фактор в човешкия живот. TESY фокусира дългогодишен опит, иновации и плам, за да предложи уреди за отопление и топла вода.
Повече от 25 години TESY е една от най-иновативните и водещи компании в производството на бойлери с индиректно загряване и електрически отоплителни уреди в Европа. TESY развива дейност в над 50 държави, 4 континента и има повече от 850 мотивирани и отдадени служители по света.
Стремежът да дадем повече на нашите клиенти е основополагаща философия на TESY и единствената непроменлива величина в динамичното развитие на компанията. През изминалите години TESY промени не само българския пазар за производство на електрически бойлери, но и световния.
Горди сме от факта, че сме бързо развиваща се компания със стремеж да бъде лидер на пазарите не само в Европа, но и в световен мащаб.
За да можем да постигнем тази цел, търсим мотивиран и отдаден човек за екипа си в гр. Шумен, който да работи на позицията
Административен мениджър
Описание на дейността:
- Отговаря за цялостния процес по разработване, управление и администриране на дейностите, свързани със сградния фонд на ТЕСИ, автомобилния парк и служебния транспорт;
- Отговаря за закупуването и поддържането на офис мебелите, офис машините и офис консумативите във всички офиси на ТЕСИ ;
- Отговаря за поддържането и управлението на система за контрол на достъпа в помещенията на компанията;
- Отговаря за строителството и ремонта на административните помещения и общите части в производствата ;
- Отговаря за навигацията /табелите/ до помещенията на компанията ;
- Отговаря за поддържането на зелените площи и паркинг местата, собственост на компанията;
- Отговаря за управлението и администрирането на служебния транспорт за работниците и служителите в локациите, където има бизнес необходимост от това;
- Ръководи, организира и контролира работата на под-изпълнителите в сферите на дейност, за които отговаря;
- Извършва анализ на резултатите от дейността и предприема при необходимост коригиращи действия.
Изисквания:
- Висше икономическо или друго подходящо за изпълнение на длъжността;
- Професионален опит - минимум 5 години опит на подобна позиция;
- Компютърни умения - MS Office;
- Английски език - отлично ниво - писмено и говоримо;
- Личностни умения:
o прецизност и внимание към детайлите;
o креативна, динамична и позитивна личност;
o отлични комуникативни и презентационни умения;
o позитивно отношение към промяната ;
o стремеж към постоянно усъвършенстване на знанията и уменията ;
o умения за работа в екип;
- Шофьорска книжка: кат В.
Присъединете се към света на TESYи в замяна ще получите:
- Ръководен екип, който насърчава професионалното развитие, личностното израстване и взаимодействието между екипите;
- Отлични условия за работа и конкурентно възнаграждение;
- Пакет от допълнителни социални придобивки - ваучери за храна и допълнително здравно осигуряване;
- Възможност за участие в програми за обучение и квалификация ;
Ако сте заинтересовани ни изпратете своя автобиография. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана по смисъла на ЗЗЛД.
Кандидатствай