Административен мениджър

| Шумен, България

Вярваме, че топлината е основен фактор в човешкия живот. TESY фокусира дългогодишен опит, иновации и плам, за да предложи уреди за отопление и топла вода.

Повече от 25 години TESY е една от най-иновативните и водещи компании в производството на бойлери с индиректно загряване и електрически отоплителни уреди в Европа. TESY развива дейност в над 50 държави, 4 континента и има повече от 850 мотивирани и отдадени служители по света.

Стремежът да дадем повече на нашите клиенти е основополагаща философия на TESY и единствената непроменлива величина в динамичното развитие на компанията. През изминалите години TESY промени не само българския пазар за производство на електрически бойлери, но и световния.

Горди сме от факта, че сме бързо развиваща се компания със стремеж да бъде лидер на пазарите не само в Европа, но и в световен мащаб.

За да можем да постигнем тази цел, търсим мотивиран и отдаден човек за екипа си в гр. Шумен, който да работи на позицията

Административен мениджър

Описание на дейността:

- Отговаря за цялостния процес по разработване, управление и администриране на дейностите, свързани със сградния фонд на ТЕСИ, автомобилния парк и служебния транспорт;

- Отговаря за закупуването и поддържането на офис мебелите, офис машините и офис консумативите във всички офиси на ТЕСИ ;

- Отговаря за поддържането и управлението на система за контрол на достъпа в помещенията на компанията;

- Отговаря за строителството и ремонта на административните помещения и общите части в производствата ;

- Отговаря за навигацията /табелите/ до помещенията на компанията ;

- Отговаря за поддържането на зелените площи и паркинг местата, собственост на компанията;

- Отговаря за управлението и администрирането на служебния транспорт за работниците и служителите в локациите, където има бизнес необходимост от това;

- Ръководи, организира и контролира работата на под-изпълнителите в сферите на дейност, за които отговаря;

- Извършва анализ на резултатите от дейността и предприема при необходимост коригиращи действия.

Изисквания:

- Висше икономическо или друго подходящо за изпълнение на длъжността;

- Професионален опит - минимум 5 години опит на подобна позиция;

- Компютърни умения - MS Office;

- Английски език - отлично ниво - писмено и говоримо;

- Личностни умения:

o прецизност и внимание към детайлите;

o креативна, динамична и позитивна личност;

o отлични комуникативни и презентационни умения;

o позитивно отношение към промяната ;

o стремеж към постоянно усъвършенстване на знанията и уменията ;

o умения за работа в екип;

- Шофьорска книжка: кат В.

Присъединете се към света на TESYи в замяна ще получите:

- Ръководен екип, който насърчава професионалното развитие, личностното израстване и взаимодействието между екипите;

- Отлични условия за работа и конкурентно възнаграждение;

- Пакет от допълнителни социални придобивки - ваучери за храна и допълнително здравно осигуряване;

- Възможност за участие в програми за обучение и квалификация ;

Ако сте заинтересовани ни изпратете своя автобиография. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Конфиденциалността е гарантирана по смисъла на ЗЗЛД.


Кандидатствай