Специалист вътрешен контрол
Вярваме, че топлината е основен фактор в човешкия живот. TESY фокусира дългогодишен опит, иновации и плам, за да предложи уреди за отопление и топла вода.
Повече от 25 години TESY е една от най-иновативните и водещи компании в производството на бойлери с индиректно загряване и електрически отоплителни уреди в Европа. TESY развива дейност в над 55 държави, 4 континента и има повече от 950 мотивирани и отдадени служители по света.
Стремежът да дадем повече на нашите клиенти е основополагаща философия на TESY и единствената непроменлива величина в динамичното развитие на компанията. През изминалите години TESY промени не само българския пазар за производство на електрически бойлери, но и световния.
Горди сме от факта, че сме бързо развиваща се компания със стремеж да бъде лидер на пазарите не само в Европа, но и в световен мащаб.
За да можем да постигнем тази цел, търсим мотивиран и отдаден човек, който да работи на позицията
Специалист вътрешен контрол
Описание на дейността:
- Участва в процеса по оценка на риска и планиране на дейността по вътрешен одит;
- Подпомага на одитираните структури при изготвянето на план за действие за изпълнение на препоръките на вътрешния одит;
- Проследява изпълнението на приетите препоръки;
- Дефинира и анализира факторите за финансов риск;
- Контролира и проверява направените плащания във връзка с производствени процеси;
- Участва в регулярни инвентаризации;
- Анализира данни в SAP и ги обобщава ;
Изисквания:
- Образование – висше икономическо;
- Професионален опит – минимум 3 години; Опит на подобна позиция е предимство;
- Добро познаване на MS Office; Работа с ERP SAP се счита за предимство;
- Владеене на английски език на работно ниво ще се счита за предимство;
- Много добри комуникационни умения;
- Много добри аналитични умения;
Присъединете се към света на TESY и в замяна ще получите:
- Ръководен екип, който насърчава професионалното развитие, личностното израстване и взаимодействието между екипите;
- Отлични условия за работа и конкурентно възнаграждение;
- Пакет от допълнителни социални придобивки - ваучери за храна и допълнително здравно осигуряване;
- Въвеждащо обучение на работното място;
- Осигурен служебен транспорт;
- Пакет за релокация при квартирно настаняване в гр. Шумен;
- Участие в различни спортни и фирмени мероприятия за сплотяване и забавления на екипите;
Ако сте заинтересовани ни изпратете своя автобиография. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана по смисъла на ЗЗЛД.
Кандидатствай