Кампания на TESY за по-чист въздух спечели награда на IAB MIXX Awards 2018

Инициативата TESY Air Index получи бронзова награда на най-престижния фестивал за дигитална комуникация в България IAB MIXX Awards тази година. Отличената кампания е разработена в тясно сътрудничество между TESY и рекламна агенция Noble Graphics, която партнира на компанията в налагането на един по-модерен образ и ефективен модел на комуникация.

Иновативният сайт TESY Air Index застава на страната на гражданите в борбата срещу мръсния въздух, като предлага отстъпка за избрани уреди на TESY всеки път, когато нивото на фини прахови частици в атмосферата мине допустимите граници. Причината за това е, че отоплението на твърдо гориво през зимата се явява най-сериозният източник на замърсяване на въздуха, а интелигентните отоплителни уреди от TESY са начин да се намери умно решение на този проблем.

Намерението на TESY не просто да предлага качествени продукти, а и активно да помага за подобряването на ежедневието и условията на живот на своите потребители беше подобаващо оценено, а бронзовата награда в категория „Landing Page“ амбицира компанията за още по-високи резултати.