Специалист Административни дейности

| Шумен, България

Вярваме, че топлината е основен фактор в човешкия живот. TESY фокусира дългогодишен опит, иновации и плам, за да предложи уреди за отопление и топла вода.

30 години TESY е една от най-иновативните и водещи компании в производството на бойлери с индиректно загряване и електрически отоплителни уреди в Европа. TESY развива дейност в над 60 държави, 4 континента и има повече от 1100 мотивирани и отдадени служители по света.

Стремежът да дадем повече на нашите клиенти е основополагаща философия на TESY и единствената непроменлива величина в динамичното развитие на компанията. През изминалите години TESY промени не само българския пазар за производство на електрически бойлери, но и световния.

Горди сме от факта, че сме бързо развиваща се компания със стремеж да бъде лидер на пазарите не само в Европа, но и в световен мащаб.

За да можем да постигнем тази цел, търсим мотивиран и отдаден човек, който да работи на позицията

Специалист Административни дейности

Описание на дейността:

- Подпомага цялостния процес по разработване, управление и администриране на дейностите, свързани със сградния фонд, автомобилния парк и служебния транспорт в ТЕСИ;

- Участва в организирането на дейности, свързани със строителството и ремонта на административните помещения и общите части в сградите на компанията;

- Организира поддържането на зелените площи и паркинг местата, собственост на компанията;

- Участва в управлението и администрирането на служебния транспорт за работниците и служителите в локациите, където има бизнес необходимост от това;

- Организира дейността, свързана с квартирно настаняване на работещи от други населени места;

- Подпомага колегите с чуждо гражданство с всички административни дейности, свързани с пребиваването им в България;

- Подпомага дейността, свързана с намиране на нови възможности за хотелско настаняване, зали за събития и обучения;

- При необходимост извършва трансфер на колеги и партньори;

Изисквания:

- Висше икономическо или друго подходящо за изпълнение на длъжността;

- Mного добро ниво на владеене на английски език писмено и говоримо ;

- Компютърни умения: MS Office;

- Шофьорска книжка: кат В или С (активен шофьор);

- Професионален опит на сходна позиция: ще се счита за предимство;

- Личностни умения:;

o Динамична личност с отлични организационни умения;

o Прецизен и с отношение към детайлите;

o Отлични комуникативни умения;

o Умения за работа в екип;

Присъединете се към света на TESYи в замяна ще получите:

- Работно място в компания с високи стандарти на работа и взаимоотношения между екипите;

- Мотивиращо възнаграждение;

- Пакет от допълнителни социални придобивки;

- Възможност за допълнителни обучения;

- Ръководен екип, който насърчава професионалното развитие, личностното израстване и взаимодействието между екипите;

Ако сте заинтересовани ни изпратете своя автобиография. Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Конфиденциалността е гарантирана по смисъла на ЗЗЛД.


Кандидатствай