TESY спечели общо три награди на ежегодните престижни награди Forbes Business Awards, организирани от едноименното списание.
За 2018 г. компанията бе отличена с престижното първо място в една от най-оспорваните категории „Развитие на бизнеса“. Признанието, което TESY получи за пореден път затвърждава лидерските и позиции както на родния пазар, така и на международния. С разработването на иновативните уреди, позволяващи управление през Интернет, имплементирането на технологични решения от последно ниво, износ и продажби в 54 държави, TESY определено е пример за една успешно развиваща се компания.
„Колко от вас използват уреди TESY? Като говорим за бизнес развитие, аз виждам потенциал и в тази зала – пошегува се с публиката Еманиул Тотев, Директор Продажби, След продажбено обслужване, Маркетинг и Логистика – За да сте горди като българи ще ви споделя нещо: За 3 години удвоихме оборота си и сме се прицелили да направим същото в следващите 3 години. Няколко милиона домакинства са получили и използват нашите уреди. И не само това, но обърнахме тенденцията за внасяне на китайска продукция в Европа и започнахме да изнасяме отоплителни уреди за Китай. Успешно. Благодаря ви!”
Една от най-специалните награди „Служител на годината“ отново отиде при иновативната компания, като отличи на първо място дългогодишния служител, инж. Костадин Борисов. Костадин Борисов е част от екипа на TESY от 2000 г., като през годините е бил на различни позиции в няколко отдела на компанията, а понастоящем е Ръководител на отдел "Стандарти и Управление на качеството" - Той е и единственият българин, член на работна група TC59x /WG4 Водонагревателни уреди към CENELEC (Европейски комитет за електротехническа стандартизация). Дейността на работната група е свързана с разработването на нови стандарти, свързани с определяне на характеристиките на водонагревателните уреди и изменения в съществуващи стандарти на европейско ниво.
„Изключително съм щастлив и горд да получа това признание. Благодаря ви. Благодаря на всички мои колеги в TESY, с които вече 20 години вървим по пътя на промяната, иновациите и добрите решения към крайните клиенти”, сподели в благодарствената си реч инж. Костадин Борисов.
TESY беше и сред финалистите в категория „Клиентска политика“, където бе отличена с трето място по време на церемонията.